RSS

Η τελευταία συνέντευξη του Ντράζεν Πέτροβιτς στον Βασίλη Σκουντή




Αν κάποιος τον άκουγε να μιλάει για τον Παναθηναϊκό δεν θα είχε καμία αμφιβολία πως ο «Μότσαρτ» θα βάλει τελικώς την υπογραφή του σε ένα ηγεμονικό συμβόλαιο και θα οδηγήσει τους πράσινους στη Γη της Επαγγελίας. Ούτε πληρωμένος από τον Γιαννακόπουλο να ήταν δε θα μιλούσε με τέτοια ζέση για τον Παναθηναϊκό , λες και έχει βάλει κιόλας τη τζίφρα του και δικαιούται να καθοδηγεί τους στόχους , τις φιλοδοξίες και τα όνειρα της ομάδας.

Ο μεγάλος κατακτητής του ευρωπαϊκού μπάσκετ επιμένει ότι κατά πάσα πιθανότητα την επόμενη χρονιά θα φορέσει τη φανέλα του Παναθηναϊκού. Τη φανέλα του Άριαν Κόμαζετς που την ίδια στιγμή βρίσκεται κάτω από συστηματική ιατρική παρακολούθηση στο Ζάγκρεμπ.

«Εγώ το πιστεύω και δεν διστάζω να το πω , βρίσκομαι πολύ κοντά στη συμφωνία μου με το Παναθηναϊκό» , ενώ δίπλα του ο Στόγιαν κάνει…πάρτι, αφού «…το όνειρο της ζωής μου είναι να παίξω κάποτε στην ίδια ομάδα ολόκληρη τη περίοδο και όχι μόνο σ’ ένα τουρνουά».

Ο «Μότσαρτ» , ένας Μότσαρτ στη χώρα του Σοπέν (Πολωνία) , χαμογελάει με νόημα και δεν μας δίνει την εντύπωση ότι ειρωνεύεται. Άλλωστε εδώ και καιρό έχει σοβαρευτεί και ούτε βγάζει πια έξω τη γλώσσα του όπως έκανε κάποτε μπροστά στον Κορμπαλάν και τον Μπιριούκοφ.

Επί της ουσίας τώρα , ο Πέτροβιτς φαίνεται πως και ο ίδιος το έχει δέσει πως το μέλλον για τα επόμενα 2 χρόνια θα είναι με τον Παναθηναϊκό.

Ντράζεν μήπως τελικώς μας δουλεύεις; Οι Αμερικανοί που ήταν στο Βρότσλαβ υποστηρίζουν ότι παίζεις το παιχνίδι σου για να εκβιάσεις τους Νετς , όπως έκανε πέρυσι ο Γκουλιότα με τον Ολυμπιακό.

«Αυτά είναι βλακείες! Οι Νετς μου προσφέρουν 3.350.000 δολάρια τον χρόνο αλλά τα χρήματα δεν είναι το πάν. Έχω αποφασίσει να επιστρέψω στην Ευρώπη».

Ποια είναι η ελάχιστη διάρκεια συμβολαίου που ζήτησες;

«θέλω διετές συμβόλαιο ώστε το 1995 να μην ανήκω στους Νετς και ως unrestricted free agent να μπορώ ελεύθερα να επιλέξω την ομάδα στην οποία θα ανήκω.

Άρα θα επιστρέψεις στο ΝΒΑ;

«Ναι θα παίξω εκεί για 2 ακόμα χρόνια και το 1997 θα γυρίσω στην Ευρώπη για να κλείσω την καριέρα μου στη Τσιμπόνα. Τότε μπορεί να παντρευτώ κιόλας!

Πώς νομίζεις πως θα εξελιχθούν τα πράγματα από εδώ και πέρα;

«Ο ατζέντης μου λείπει στη Κόστα Ρίκα και δεν έχω μιλήσει μαζί του την τελευταία εβδομάδα. Δεν ξέρω τι έχει γίνει την τελευταία εβδομάδα».

Θα σου πω τι έγινε. Βγήκε ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού στη τηλεόραση και δήλωσε πως βρισκόμαστε ένα βήμα από τον Πέτροβιτς.

«Ένα βήμα μπρος ή ένα βήμα πίσω;».

Έχει σημασία;

«Όχι αστειεύομαι. Ξέρω πως ο ατζέντης μου έχει μιλήσει και με την Μπενετόν αλλά οι Ιταλοί δεν ξέρουν τι θα γίνει με τον Κούκοτς, αν και εγώ πιστεύω πως θα πάει στο Σικάγο».

Πότε θα τελειώσει το σίριαλ;

«Ποιο σίριαλ; Ο πρόεδρος είπε την αλήθεια , ότι βρισκόμαστε πολύ κοντά (σ.σ. ο Ντράζεν είπε για την ακρίβεια «pretty close»). Ο Λεγκάριε θα βρίσκεται στην Αθήνα στις 20 Ιουνίου και τότε θα τελειώσουμε. Θα υπογράψουμε πριν αρχίσει το Ευρωμπάσκετ».

Οι Κροάτες δημοσιογράφοι επιμένουν πως θέλεις ακατέβατα 4.000.000 δολάρια το χρόνο αλλά ο Παναθηναϊκός σου προσφέρει γύρω στα 6.500.00. το πολύ 7.000.000 δολάρια για τριετές συμβόλαιο.

«Άσε τον καθένα να γράφει ότι νομίζει. Σου είπα προηγουμένως ότι θα υπογράψω διετές και τα χρήματα δεν είναι το παν. ο βασικότερο κριτήριο στην επιλογή μου δεν θα είναι πόσα χρήματα θα μπουν στον λογαριασμό μου στην τράπεζα αλλά πόσα τρόπαια θα σηκώσω. Να σου πω κάτι φίλε; Έδειξα πόσο αξίζω στο καλύτερο πρωτάθλημα του κόσμου και τα τώρα έρχομαι για να κατακτήσω και πάλι τίτλους. Θέλω να παίξω σε μία ομάδα που θα πάρει το πρωτάθλημα της Ευρώπης και το είπα τον Στόγιαν. Εσύ , ο Γκάλης ,εγώ και τα άλλα παιδιά του Παναθηναϊκού , αν είμαστε μαζί θα κάνουμε τον Παναθηναϊκό πρώτο στην Ευρώπη και τον κόσμο του ευτυχισμένο. Αλήθεια σου λέω από τώρα σκέφτομαι τον τελικό στο Τελ Αβίβ. Αυτός ο Παναθηναϊκός – αν υπογράψω- θα είναι μια ομάδα που δεν θα σκέπτεται ούτε θα φοβάται την ήττα , όπου και αν παίζει».

Η δική σου όρεξη;

«Έρχομαι στην Ευρώπη για να καταβροχθίσω τα πάντα!»

Κάτι ακούστηκε και για Ολυμπιακό.

«Ναι, πέρυσι ο ατζέντης μου είχε δεχθεί μια ανεπίσημη πρόταση , αλλά τίποτε παραπάνω. Έχω ξαναπεί ότι θέλω να παίξω με τον Στόικο».

Τι συνέβη με τον Ντέιλι και τους Νετς; Γιατί τα τσουγκρίσατε;

«Όλα ήταν όμορφα μέχρι τη στιγμή που τραυματίστηκα. Έλειψα από μερικά ματς , και όταν γύρισα αντιμετώπισα μια εντελώς διαφορετική κατάσταση , αφού μου είχαν αφαιρέσει μερικές πρωτοβουλίες και υποβάθμισαν τον ρόλο μου. Πειράχτηκα γιατί η προσφορά μου σε αυτή την ομάδα ήταν μεγάλη και ο κόουτς το ξέρει καλά. Πάντως ο κόουτς είπε πως αν φύγουμε εγώ και ο Ντάντλει , θα φύγει και αυτός. Εγώ ήδη αποχαιρέτησα τους συμπαίκτες μου».

Και ετοιμάζεσαι να χαιρετήσεις τους επόμενους; Και τον Γκάλη…

«Τι εννοείς. Ο Γκάλης είναι μεγάλος παίκτης και κυρίως winner όπως και εγώ. Μαζί θα πετύχουμε σπουδαία πράγματα και σε διαβεβαιώ ότι θα μας φτάσει μια μπάλα. Τα ίδια έλεγαν και για την Εθνική Κροατίας , πως θα παίξουν στην ίδια ομάδα εγώ , ο Κούκοτς και ο Ράτζα , και όμως όλος ο κόσμος είδε τι μπάσκετ παίξαμε. Το ίδιο θα συμβεί και στον Παναθηναϊκό. Προτιμώ να έχω στην ομάδα 9 Γκάληδες παρά 9 μέτριους παίκτες και να μονοπωλώ το παιχνίδι».

Στα 29 σου έχεις κερδίσει τα πάντα. Τι άλλο προσδοκείς;

«Ένα τρίτο Πρωταθλητριών. Πιστεύω πως μαζί με τον Γκάλη και τον Στόικο , αν υπογράψω , θα κάνουμε τον γύρο του θριάμβου στο Τελ Αβίβ και δε θα μετανιώσω για την επιλογή μου».

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

R.I.P,ΜΕΓΑΛΕ ΝΤΡΑΖΕΝ

Ανώνυμος είπε...

isos ayti tin stigmi me ton makran korifeo europaio paixti tis istoria o pao na eixe perasei tin real se eyropaika

Δημήτρης Σπάρτη είπε...

Δυστυχώς η μοίρα δεν θέλησε να είναι συμπαίκτες οι μεγαλύτεροι σκόρερς στην ιστορία του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Κρίμα. Το χειρότερο όμως είναι ότι χάθηκε ένας νέο άνθρωπος που είχε πολλά να δώσει ακόμα στον αθλητισμό

Ανώνυμος είπε...

R.I.P στον κορυφαιο Ευρωπαιο ολων των εποχων

Ανώνυμος είπε...

Με Drazen στο ''1'' και Galis στο ''2'', ο ΠΑΟ θα έπαιρνε όλα τα επόμενα ευρωπαϊκά...Δυστυχώς, δεν μπορέσαμε να δούμε το καλύτερο δίδυμο gouard, πάνω και από αυτό, των Galis-Yannakis...

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά σας φίλοι του Παναθηναϊκού. Και μην ξεχνάτε ...η ζώνη σώζει ζωές!

Ανώνυμος είπε...

An kai olympiacos tha ithela o petrovic na zouse kai as eperne ola ta eyropaika

Ανώνυμος είπε...

Αρε γαυρε ξυλο που θες

Ανώνυμος είπε...

Στον Ολυμπιακό θα ερχόταν ρε κορόιδα.

Ανώνυμος είπε...

ΓΑΥΡΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΜΕ ΚΡΑΝΗ - ΜΕΧΡΙ ΚΙ ΕΔΩ ΕΜΠΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΥΒΡΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΝΕΚΡΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΕΡΧΟΤΑΝΕ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ............

Ανώνυμος είπε...

ο ντραζεν κοιμοταν στο αμαξι οταν εγινε το ατυχημα ,τωρα γιατο σχολιο με τι ζωνη τι να πεις οταν ξερεις απο υθος

Unknown είπε...

Α ρε Σκουντη τι μας θυμιζεις

Unknown είπε...

Α, ρε τεράστιε Ντράζεν. Κρίμα...

Δημοσίευση σχολίου